ایرانسل

ساخت وبلاگ

 

برای خرید و یا فروش سیم کارت بهتر است ابتدا درباره نحوه و معیارهای قیمت گذاری سیم کارت اطلاعات کسب کنید. فاکتورهای حائز اهمیت برای قیمت گذاری سیم کارت عبارت اند از : تهران یا شهرستان بودن سیم کارت،کد سیم کارت،اپراتور سیم کارت،دائمی و یا اعتباری بودن،صفر و یا کارکرده بودن،رند بودن و یا معمولی بودن، ریتم خوانش شماره سیم کارت

معیارهای قیمت گذاری سیم کارت

اپراتور سیم کارت یکی از موارد تعیین کننده قیمت آن :

اپراتور مربوط به سیم کارت یکی از مهم ترین معیارهای تعیین قیمت آن است. با اینکه تعرفه های مکالمه با سیم کارت های همراه اول ارزان تر از سایر اپراتورها است، اما به دلایل مختلف سیم کارت های مربوط به اپراتور همراه اول از اپراتور های ایرانسل، رایتل و ... گران تر است.

در نتیجه یکی از اساسی ترین مواردی که در تعیین قیمت سیم کارت تاثیر گذار هستند نوع اپراتور آن می باشد.

سیم کارت دائمی است و یا اعتباری ؟

دائمی و یا اعتباری بودن سیم کارت یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت سیم کارت است بدین صورت که قیمت سیم کارت های دائمی بالاتر و گران تر از سیم کارت های اعتباری می باشد.

صفر و یا کارکرده ؟

صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت تاثیر به سزایی در قیمت گذاری سیم کارت دارد و بدیهی است که سیم کارت های صفر و کار نکرده از قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های کارکرده برخوردار هستند.

سیم کارت با پیش شماره تهران و یا شهرستان ؟

از دیگر موارد مهم در تعیین قیمت سیم کارت، این است که سیم کارت متعلق به کدام استان است.

مورد توجه داشته باشید که کد 0912 لزوما متعلق به استان تهران نیست و بعضی دیگر از شهرستان ها نیز شامل پیش شماره 0912 می شوند.

کد سیم کارت

کد سیم کارت شامل اولین رقم بعد از پیش شماره است، برای مثال در خط 09121243638 پیش شماره خط 0912 و کد خط 1 می باشد. برای قیمت گذاری سیم کارت از روی کد آن، باید گفت که هرچه کد پایین تر باشد قیمت آن بالاتر است به این صورت که کد 1 بالاترین قیمت و کد 9 پایین ترین قیمت را دارد. ناگفته نماند که کد صفر از این قاعده مستثنی است و قیمت پایین تری از کد 9 دارد.

رند بودن یا نبودن سیم کارت

یکی از فاکتورهای مورد توجه در تعیین قیمت سیم کارت رند و یا معمولی بودن سیم کارت و همچنین در صورت رند بودن نوع رند آن است.

برای مثال هرچه تکرار عددی در شماره سیم کارت بیشتر باشد آن سیم کارت مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد، این که این تکرار در اول شماره، وسط و یا پایان آن باشد و همچنین این که چه عددی تکرار شده باشد (هرچه عدد تکرار شده پایین تر باشد قیمت بالاتر میرود که به این نوع رند، رند کد پایین گفته می شود) هم حائز اهمیت است.

ریتم خوانش شماره سیم کارت

برای خواندن شماره هر سیم کارت، ریتم خاصی وجود دارد که باعث می شود فرد شماره را بهتر در ذهن ثبت کند و به یاد بسپارد هرچقدر این ریتم خوانش روان تر و راحت تر داشته باشد برای و به یاد سپاری آن آسان باشد قیمت سیم کارت هم بالاتر می رود ناگفته نماند که انتخاب ریتم خوانش شماره سیم کارت تا حدودی سلیقه ای است.

 

 

  

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت, قیمت گذاری,همراه اول,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 6 آذر 1401 ساعت: 20:14

با شروع جام جهانی 2022 در کشور قطر تلویزیون اینترنتی لنز، مسابقات جام جهانی 2022 قطر را به صورت زنده پخش می کند. مراسم افتتاحیه روز یکشنبه 29 آبان برگزار شد.

پخش زنده مسابقات جام جهانی 2022 از لنز ایرانسل

لنز، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال اعلام کرده است که کلیه مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند مسابقات جام جهانی قطر را به صورت زنده از لنز تماشا کنند. بازی از ساعت 19 و 30 دقیقه 29 آبان 1401، با رقابت تیم های قطر و اکوادور برگزار می شود و آخرین بازی رقابت عای جام جهانی که قهرمان جهان در آن مشخص خواهد شد. ، ساعت ۱۸ و ۳۰ روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

علاقه مندان به فوتبال می توانند از شبکه لنز اسپورت در تلویزیون اینترنت لنز به آدرس LENZ.IR، تمام مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر، مراسم افتتاحیه و مراسم اختتامیه را به صورت زنده تماشا کنند. رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲، تیم ملی ایران با قرار گرفتن در گروه B مسابقات، با آمریکا، انگلیس و ولز هم گروه است و در مرحله گروهی، دوشنبه ۳۰ آبان از ساعت ۱۶ و ۳۰ مقابل انگلیس، جمعه ۴ آذر از ساعت ۱۳ و ۳۰ مقابل ولز و سه شنبه ۸ آذر از ساعت ۲۲ و ۳۰ مقابل آمریکا به میدان می رود.

لنز ایرانسل، این امکان را برای تمامی برنامه ها و شبکه های خود فراهم کرده است که کلیه مشترکین دائمی و اعتباری بتوانند از آرشیو ساعتی، روزانه و هفنگی برنامه ها در صورت نیاز استفاده نمایند.

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون اینترنتی است که همانند بسیاری از آپ های مشابه ابتدا با امکان ارائه تماشای اینترنتی تلویزیون و برخی از امکانات جانبی وارد بازار برنامه ها شد و در حال حاضر یکی از اپلیکیشن های معروف در بین کاربران ایرانی است که توسط ایرانسل تهیه و تولید شده و پشتیبانی آن نیز توسط این شرکت انجام می شود. کاربران می توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و برنامه های زنده ی تلویزیونی مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون و ... روی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون به آن دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می توان به ایجاد دسترسی مجموعه عظیمی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و برنامه های مستند ایرانی، خارجی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیون در زمان بندی از پیش تعیین شده، امکان مشاهده جدول برنامه های پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکن مشاهده برنامه هادر بخش آرشیوها تا 7 روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربر به فهرست علاقه مندی و دسترسی راحت تر به آنها شاره کرد. کاربران ایرانسلی لنز، می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، برنامه های این اپلیکیشن را با تعرفه تمام بهای اینترنت مشاهده کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,خرید سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 18:53